جشن خیابانی قهرمانی بارسلونا باحضور 500 هزار نفر

بارسا GAMES
فوتبال گیم
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بارسا GAMES و آدرس messigames.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

هزاران نفر از هواداران بارسلونا برای جشن گرفتن بیست و دومین قهرمانی تیمشان در رقابت های لالیگا به خیابان ها ریختند.


 

بعد از تساوی رئال مادرید مقابل اسپانیول و مسجل شدن قهرمانی بارسلونا در رقابت های لالیگا، آبی و اناری ها در انتظار برگزاری بازی بارسا - مقابل اتلتیکو مادرید و بازگشت کاروان تیم کاتالان از شهر مادرید ماندند و جشن قهرمانی این تیم روز دوشنبه در خیابان های بارسلونا برگزار شد.

هواداران بارسا بیست و دومین قهرمانی تیمشان در رقابت های لالیگا را در جمع بازیکنان تیمشان که با اتوبوسی رو باز در خیابان های بارسلونا به حرکت در آمده بودند را جشن گرفتند.

طبق اعلام نیروهای امنیتی شهر بارسلونا حدود ۵۰۰ هزار نفر در این جشن خیابانی حضور داشتند. این جشن از لب دریا و از میدان کولون آغاز شد و با حرکت اتوبوس حامل بازیکنان در خیابان ها ادامه یافت. طرفداران تیم کاتالان هم با پایکوبی در اطراف اتوبوس، به ارزش بالای کسب این جام قهرمانی اشاره کردند. این چهارمین قهرمانی بارسا در پنج سال اخیر بود.

این جشن در حالی برگزار شد که چند اتوبوس رو باز پشت سر هم در شهر به حرکت در آمده بودند؛ اتوبوس اول حامل بازیکنان بارسلونای بانوان بود که در رقابت های این فصل لالیگا به قهرمانی رسیده بود. اتوبوس دوم، تیتو و شاگردانش را در خود می دید و اتوبوس آخر و سوم، در طبقه دومش یک گروه موسیقی را حمل می کرد که سرود باشگاه بارسلونا را می نواخت.

این جشن با کمی تاخیر و حدود ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه عصر دوشنبه، از حومه ساختمان مرکز تجارت جهانی در بارسلونا در میدان کولون آغاز و تا میدان دکتر ایگناسی باراکر که نزدیک نیوکمپ بود ادامه یافت.

یکی از اتفاقات جالب این بود که پیکه در بیشتر دقایق جام را در دست داشت و نزدیک بود که همان تراژدی و بلایی که سرخیو راموس بر سر جام قهرمانی چندی پیش رئال آورده بود، این بار برای پیکه تکرار شود.

آلوس و الکس سانگ هم جزو خوشحال ترین بازیکنان بارسا بودند و بارترا با موبایلش از صحنه های جشن تصویرهایی را به یادگار می گرفت.

تیتو ویلانووا، این بار به جای شال گردن، پرچم بارسلونا را به دور گردنش بسته بود و لحظه ای از جوردی رورا و آئورلی آلتیمیرا جدا نمی شد. اینیستا و ژاوی که آرام تر از سایرین بودند، دائما از بالای اتوبوس برای هواداران دست تکان می دادند و با آنها خوش و بش می کردند.

با پخش آهنگ "گانگام استایل" رقص و پایکوبی هم بیشتر شد ولی ساکت ترین بازیکن بارسا در این جشن، مسی بود ولی لبخند از لب های او دور نمی شد.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، هوادارانی که در خیابان ها قهرمانی تیمشان را جشن گرفته بودند، از والدس می خواستند تا در تیم بماند و سسک، آلبا و آلوس با هم ترانه هایی را سر می دادند و در این ترانه ها، نام پویول، تیتو، مسی و آبیدال را صدا می کردند.

هواداران هدایای مختلفی را به بازیکنان می دادند و خیلی ها هم از آنها امضا می خواستند.

حرکت در این مسیر حدود ۳ ساعت به طول انجامید و حالا باید منتظر ماند تا قهرمانی رسمی بارسلونا در هفته آینده جشن گرفته شود. بعد از بازی با وایادولید، آنخل ماریا ویار، رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا، به صورت رسمی جام را به کاتالونیایی ها خواهد داد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, ] [ 11:2 ] [ mohammad ]

درباره وبلاگ

به نام خدایی که مسی رو آفرید تا رونالدو بی سرور نمونه... سلام به همه بارسایی ها که بارسا رو با هیچی عوض نمیکنن.. این وبلاگ فقط و فقط برای بارسا و بازیکنای بارسا ساخته شده!! من عاشق مسی هستم......
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1

دریافت کد بازی آنلاین

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی

كد موس بارسا : تك كد